Zo start het artikel over Bonache in het VOKA magazine, editie Ondernemers.
Het magazine brengt jaarlijks een speciale editie uit in het teken van HR, met daarin relevante verhalen die ondernemers kunnen helpen in hun zakendoen.
In de editie van deze special wordt er aandacht besteed aan hoe bedrijven inzetten op betrokkenheid van en verbinding met hun medewerkers.
We voelden ons vereerd toen we gevraagd werden voor een artikel in het magazine aangezien er dus van buitenaf opgemerkt wordt dat wij sterk inzetten op betrokkenheid!
In het artikel worden enkele manieren aangehaald waarop wij het afgelopen jaar hebben ingezet op deze betrokkenheid. Social distancing was het bij ons niet. Physical distancing waar nodig, maar de verbinding met onze medewerkers bleef een prioriteit!
We halen in het artikel ook de opportuniteit aan die thuiswerk ons de afgelopen periode geboden heeft. Waar dit voordien vrijwel onbestaande was, werkten in maart 2020 plots 70% van onze medewerkers van thuis uit.
In het begin van de eerste lockdown hadden we kort een maximum van 25% aan tijdelijke werkloosheid, maar sinds enkele maanden is iedereen weer volledig aan de slag. Onze medewerkers hebben het thuiswerken voortreffelijk gedaan en we hebben geen enkele opmerking van een klant ontvangen hieromtrent. Samen hebben we dus kunnen bewijzen dat dit echt wel de toekomst is.
Wanneer wij groeien, is dit op opportuniteiten en projecten voor ons medewerkers te vinden. Het gaan om kwaliteit, niet om kwantiteit.
Het is belangrijk voor ons dat medewerkers zich part of the family en #HappytobeBonache blijven voelen. Dat kunnen we enkel waarborgen door hen op de eerste plaats te blijven zetten.
Benieuwd naar meer? Lees dan zeker het artikel in het VOKA-magazine via deze link: Betrokkenheid zit in ons DNA.
Op zoek naar een werkgever waar betrokkenheid centraal staat?
Ontdek onze vacatures