Als u niet tevreden bent over de dienstverlening, kan u een klacht indienen via het contactformulier (https://www.bonache.be/contact) op de website van Bonache nv www.bonache.be.
De klachtendienst zal u een ontvangstbevestiging sturen en binnen de opgegeven termijn op uw vraag antwoorden, een oplossing voorstellen of de fout rechtzetten.
Surf naar www.bonache.be en registreer je klacht door het contactformulier in te vullen op de pagina Contact (https://www.bonache.be/contact).
Elke persoon, onderneming of instelling die een beroep doet op de diensten van Bonache nv, kan een klacht indienen.
U ontvangt een email met de vermelding dat wij uw klacht goed ontvangen hebben. De bevoegde dienst onderzoekt uw klacht en stuurt u een antwoord via de klachtencoördinator. U ontvangt een gemotiveerd antwoord, een rechtzetting of een oplossing voor uw probleem.
De reactie op een klacht zal uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst plaatsvinden.
Elk jaar evalueert Bonache nv de klachten die zij hebben ontvangen. Op basis hiervan kunnen we onze dienstverlening verbeteren en gelijkaardige klachten in de toekomst vermijden.
Op zoek naar een werkgever waar betrokkenheid centraal staat?
Ontdek onze vacatures